Subject: Arvamus riigihangete seaduse muutmise seaduse eelnõu kohta
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Anna Poots - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Kadri Pungas \(ITL\)" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Sep 2025 12:01:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu 
26.09.2025 kirja nr 6.1-1/125-1 „Arvamus riigihangete seaduse muutmise 
seaduse eelnõu kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itl.ee/> www.itl.ee