Subject: 30. Suur-Sõjamäe tn 41 elektriprojekti eelnev kooskõlastus
From: "Anastasia Soboleva" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Oct 2024 09:53:10 +0300

Tere,

Kirjutan Teile elektrifirmast OÜ Pluvo Eesti seoses Suur-Sõjamäe tn 41
reoveepumpla peakaitsme suurendamisega Elektrilevi OÜ tellimusel.

Projekti raames Suur-Sõjamäe tn 41 kinnistul olemasoleva liitumiskilbi
juurde paigaldatakse jaotuskilp. Toidet võetakse sisselõikega
olemasolevasse 0,4kV maakaablisse.

Antud projekti ala asub Lennuvälja kaitsevööndis ja Maantee kaitsevööndis.
Palun Teie eelnevat kooskõlastust projektile.

Lugupidamisega,

Anastasia Soboleva

Projekteerija

mob +372 5647 2977 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti| Värvi 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.