Subject: RE: Kutse osalema uuringus „Eesti tervisesüsteemi hindamine pagulaste ja rändes olevate inimeste perspektiivist“
From: <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Mon, 11 Mar 2024 10:58:50 +0200

Tere

Eesti Perearstide Seltsi esindaja on juhatuse liige Elle-Mall Sadrak, 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tervitades,

Tiiu De Galindo
Juhatuse assistent
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Eesti Perearstide Selts
Esmatasandi Koolitus-arenduskeskus

_________________________

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud Eesti 
Perearstide Seltsi liikmetele kasutamiseks. E-kirjas sisalduvat teavet ei 
tohi edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 7, 2024 1:28 PM
To: Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked]>; Eesti Pereõdede Ühing <[email-masked]>; 
Rahvusvaheline Migratsiooniorganisatsioon (IOM) Tallinna esindus 
<[email-masked]>; Tallinna Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>; Tartu 
Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>; Tartu Ülikooli peremeditsiini ja 
rahvatervishoiu instituut <[email-masked]>; Tervise Arengu Instituut 
<[email-masked]>; Ukraina Organisatsioonide Assotsiatsioon Eestis 
<[email-masked]>; ÜRO Pagulasamet <[email-masked]>
Subject: Kutse osalema uuringus „Eesti tervisesüsteemi hindamine pagulaste 
ja rändes olevate inimeste perspektiivist“

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Kutse osalema uuringus "Eesti tervisesüsteemi hindamine pagulaste 
ja rändes olevate isikute perspektiivist"

Registreerimise kuupäev: 07.03.2024

Registreerimise number: 1.4-5/625-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee