Subject: vastus Teie 28.04.2025 kirjale nr 8-1/21-003/6914-1
From: "Liis Neemre" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 20:07:33 +0300

Tere,

vastuseks Teie 28.04.2025 kirjale nr 8-1/21-003/6914-1 annab kinnistu 
(registriosa 1465204) omanik LRY OÜ (registrikoodiga 16370242) teada,
et ei saa anda kooskõlastust Skepast&Puhkim OÜ töö nr MA18478 „Riigitee 2 
(E263) Tallinn–Tartu–Võru–Luhamaa km 168,36-176,84 Kardla–Tartu lõigu 
põhiprojekt“ (edaspidi ka Projekt) kohaselt antavale ehitusloale (edaspidi 
ka Ehitusluba)  järgmistel asjaoludel:

-          Transpordiameti poolt algatatud avalikes huvides maa omandamise 
(Transpordiameti teade Jõe kinnisasja osa omandamise menetluse algatamise 
kohta 11.04.2023 kirjaga nr 8-3/23-028/8086-1) menetlus (edaspidi ka 
Omandamise menetlus) on käesoleva aja seisuga lõpule viimata;

-          Projekti kohane tee paikneb LRY OÜ’le kuuluval kinnistu 
koosseisus oleval maaüksusel ning Omandamise menetluses kinnistu omaniku 
poolt varasemalt antud nõusolekut kinnistust (registriosa 1465204) äralõike 
(maatükk katastritunnusega 79301:001:1395) riigile võõrandamiseks ei saa LRY 
OÜ hinnangul lugeda kinnisasja omaniku antud nõusolekuks võõrale maale 
ehitamiseks;

LRY OÜ palub Teil võimalusel välja selgitada, kas Omandamise menetlus 
viiakse lõpuni enne Ehitusloa andmist?

Lugupidamisega

Liis Neemre

LRY OÜ

juhatuse liige