Subject: Meeldetuletus: Keskkonnaportaali kasutajauuring
From: KAUR Üldkontakt <[email-masked]>
To: <Undisclosed recipients:>
Date: Tue, 26 May 2026 10:43:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea kirjasaaja!

Oleme läbi viimas Keskkonnaportaali kasutajauuringut ning palume Sinu 
panust, et muuta portaal paremaks.

Kui tunned huvi Eesti keskkonna vastu või kasutad oma töös keskkonnaandmeid, 
siis palun leia mõni minut, et vastata:

Keskkonnaportaali kasutajauuringu täitmine <https://4eyes.io/s/aR92A/>

Vastata saab kuni 31. maini. Palun jaga küsitlust oma asutuses.

Täname Sind, kui oled juba vastanud!

Külasta Keskkonnaportaali siin <https://keskkonnaportaal.ee> .

Lugupidamisega

Keskkonnaagentuur

Kirsi 1 | 10616 Tallinn

666 0901 | www.keskkonnaagentuur.ee |  <https://www.ilmateenistus.ee/> 
www.ilmateenistus.ee

 <https://www.instagram.com/keskkonnaagentuur> 
<https://www.facebook.com/Keskkonnaagentuur> 
<https://www.youtube.com/channel/UCyAMWZVg2a7GNIX2m__pvhA> 
<https://www.facebook.com/eesti.ilmateenistus>