Subject: eYou — Euroopa tehnoloogiasuveräniteedist puudub üks tükk
From: Grégoire Vigroux — eYou Social <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 07:00:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Liisa-Ly Pakosta,

3. juunil tegi Euroopa Komisjon ettepaneku
tehnoloogiasuveräniteedipaketi kohta — uued seadused Euroopa sõltuvuse
lõpetamiseks USA pilvinfrastruktuurist, pooljuhtidest ja
tehisintellektist.

Komisjoni enda sõnad: digitaalne sõltuvus ei ole enam turu ebatõhusus,
mida tuleb taluda. See on strateegiline haavatavus, mida tuleb
seadusandluse kaudu parandada.

Seadusandlik kava on selge. Üks tükk puudub veel: sotsiaalvõrgustik.

eYou on juba siin. Esimene 100% Euroopa sotsiaalplatvorm. Üle 60 000
kasutaja, 47,2% püsivus, üle 41 minuti päevast kasutust. Arendatud
Euroopas, ilma USA andmete riskita.

Komisjon kirjutab õigusraamistiku. Meie ehitasime toote. Mis on nüüd
vaja, on hääled.

Tutvustan teile hea meelega eYou-d — lühike kõne või privaatne demo,
kuidas eelistate.

Lugupidamisega,
Grégoire Vigroux
Kaasasutaja, eYou