Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Sep 2025 15:47:03 +0300

Väike-Maarja Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2511002/13403 aadressile Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Ao küla, 
Aomärja // Arturi // Kaltri // Kasekünka // Kuusiku // Lilleoru // Oksa // 
Pagla // Rakke-Ao kergtee // Rapsi // Saluse // Sirbi // Vetiku // Ebavere 
küla, Ellenurme // Ellepõllu // Kaarma-Tagaküla tee T4 // Keskpõllu // 
Kuriku // Hirla küla, 15124 Kapu-Rakke-Paasvere tee // Annuse // Arabella // 
Arumetsa // Elleni // Karulauda // Kasepõllu // Keskküla // Kusti // Kõivu 
// Laanepõllu // Laitsepõllu // Lellepõllu // Leo // Maandi // Metsa // Olga 
// Pedari // Priidu // Priima // Põllu // Rikka // Tiigi // Timuti // 
Uustalu // Vaino // Välja // Õie // Kamariku küla, 22 Rakvere - 
Väike-Maarja - Vägeva tee // Lammasküla, Edu // Kadaka // Kadakapõllu // 
Karuküüni // Kasesalu // Kopli // Kopliotsa // Nisu // Triibu // Liigvalla 
küla, 15124 Kapu-Rakke-Paasvere tee // Nadalama küla, Jäätmaa // Kiviriku // 
Kuuse // Orguse küla, Kalevi // Kirsi // Kivimurru // Linda // Maasika // 
Maleva // Männiku // Orguse // Orguse tee // Pihlaka // Söödipõllu // Triigi 
metskond 38 // Pudivere küla, 17108 Äntu-Määri tee // Kaevumaa // Kõrgemäe 
// Lauri // Liine // Metsa // Mullika // Nõlva // Nõlva-Väljaotsa // Sõstra 
// Triigi metskond 4 // Vainu // Varese // Rakke alevik, Jaama tn 2a // 
Kadaka // Kamariku tee // Kastevälja // Kesalille // Lille tänava lõik 3 // 
Orulille // Parkmetsa // Rahu tn 15 // Rahu tänav // Tehase tn 5a // Ülesoo 
tänav // Rastla küla, Harju // Hindreku // Kero // Priidu // Priidumetsa // 
Pringlimetsa // Purgi // Raja // Rastla tee // Sirbimetsa // Uuetalu // 
Vallimäe // Vana-Kubja // Vanapõllu // Räitsvere küla, Lilleoru // 
Rakke-Räitsvere-Kamariku tee // Simuna alevik, 15124 Kapu-Rakke-Paasvere tee 
// Alajaama tn 1 // 1a // 2 // 2a // 2b // 4 // Alajaama tänav // Lageda // 
Risttee // Siilu // Simuna kergtee T2 // Suure-Rakke küla, Kaasiku // Kooli 
// Lammasküla tee 21 // Liivaaugu // Metsaveere // Mikuantsu // Puidu // 
Tuleviku // Varese // Vilja // Õli-Kaarli // Võivere küla, Triigi metskond 
34 // ... (Rakke - Väike-Maarja 110 kV õhuliin ) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustik § 31 lõike 4 punkt 1 
ja 2 alusel saadan kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks 
projekteerimistingimuste taotluse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27533595>  (menetlus nr: 
505961), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Väike-Maarja Vallavalitsus) või menetleja (VIRGO VEEDLER) poole.