Subject: Teabenõue
From: "WALLESS Estonia | WALLESS" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Hannes Vallikivi | WALLESS" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jul 2026 11:18:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Justiits- ja Digiministeerium

Edastame Teile manusena teabenõude.

Lugupidamisega

Advokaadibüroo WALLESS

Liivalaia 36, 10132 Tallinn

 <https://walless.com/et/> www.walless.com

Eesti, Läti, Leedu

Advokaadibüroo WALLESSi teenustele kohaldatakse üldtingimusi, mis on
kättesaadavad meie  <https://walless.com/et/uldtingimused/> kodulehel.
E-kiri koos võimalike manustega on konfidentsiaalne ning määratud üksnes
ülalmärgitud isikutele. Kui e-kiri on jõudnud Teieni ekslikult, palun
teatage kohe sellest saatjale ja kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist.
Aitäh!