Subject: Kangru liiklussõlmel parkimine, jalakäijate liiklemise takistamine
From: "Hannes-Paul Kirotar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 10:12:44 +0300

Tere,

Ettevõtte Bornit Baltic OÜ (12401520) teostab 05.05.2026 kell 09:52
kergliiklustee puhastustöid Kangru liiklussõlmes.

Kas oleks võimalik neid töid teha nii, et sõidukiga ei blokeeritaks
jalakäijate liiklemist?

Lugupidamisega,

Hannes-Paul Kirotar

järelevalveinspektor

5561 5940 | [email-masked]

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

 <https://kiilivald.ee/> kiilivald.ee |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.