Subject: Nõusoleku taotlus liiklusvälise teabevahendi paigaldamiseks
From: "Pille-Riin Jakobson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 May 2026 13:28:20 +0300

Tere

Soovime taotleda Transpordiameti nõusolekut liiklusvälise teabevahendi
(reklaamikandja) paigaldamiseks avalikult kasutatava tee kaitsevööndisse
aadressil:

Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Graniidi tee 2
Katastritunnus: 65301:002:1226

Reklaamikandja planeeritav asukoht:
Koordinaadid: 59°22'43.9"N 24°50'42.1"E

Planeeritava reklaamikandja mõõdud:

*	kõrgus: 7800 mm
*	reklaampinna osa kõrgus: 6000 mm
*	laius: 3000 mm
*	konstruktsiooni tugijala laius: 2200 mm

Konstruktsioon on metallraamil ning vastavad mõõdud ja vaated on lisatud
manusesse.

Palume Transpordiameti nõusolekut reklaamikandja paigaldamiseks nimetatud
asukohta tee kaitsevööndisse.

Oleme valmis vajadusel esitama täiendavaid materjale või täpsustusi.

Lugupidamisega

PILLE-RIIN JAKOBSON
Administratiivjuht

+372 5077 359
Reterra Estate OÜ

 <https://reterra.ee/>