Subject: Vs: Teavitus 01.08.26 kodukohvikute päev Ramsi piirkonnas
From: "Ramsi Vaba Aja Keskus" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 10:08:02 +0300

Tere!

Teavitan, et 1. augustil 2026 toimub Ramsi piirkonnas (Viljandi vald)
kodukohvikute päev, mille raames avatakse kuues koduhoovis ajutised
ühepäevakohvikud. Ramsi piirkonnana peetakse silmas ja avatakse kohvikud,
mis asuvad Ramsi alevikust 6km raadiusesse.

Kodukohvikud avatakse järgmistes koduhoovides:

1.

	Aia tee 18/2, Ramsi alevik;
2.

	Emamänni tee 8, Vardi küla, Viljandi vald;
3.

	Ojaperve tee 1, Sinialliku küla, Viljandi vald;
4.

	Rahetsema tee 24, Vardi küla, Viljandi vald;
5.

	Viisnurga, Loodi küla, Viljandimaa;
6.

	Raua, Heimtali küla.

Tegemist on kogukondliku ettevõtmisega, kus pakutakse kohapeal valmistatud
toitu ja jooki. Kohvikud tegutsevad vaid sellel päeval ning asuvad
pererahva koduõuedes või aedades. Külastajate hulka võib piirkonnas kokku
tulla hinnanguliselt kuni 300 inimest kogu päeva jooksul.

Palun andke teada, kas sellest teavitusest piisab või on vajalik ka
Politsei- ja Piirivalveameti poolne kooskõlastus või täiendav info
edastus.

Heade soovidega
Inganora Makko
Ramsi Vaba Aja Keskuse juhataja
+372 53895979
  _____

Saatja: Ramsi Vaba Aja Keskus
Saadetud: neljapäev, 18. juuni 2026 15:04
Adressaat: [email-masked] <[email-masked]>
Teema: Teavitus 01.08.26 kodukohvikute päev Ramsi piirkonnas

Tere!

Teavitan, et 1. augustil 2026 toimub Ramsi piirkonnas (Viljandi vald)
kodukohvikute päev, mille raames avatakse seitsmes koduhoovis ajutised
ühepäevakohvikud. Ramsi piirkonnana peetakse silmas ja avatakse kohvikud,
mis asuvad Ramsi alevikust 6km raadiusesse.

Kodukohvikud avatakse järgmistes koduhoovides:

1.

	Aia tee 18/2, Ramsi alevik;
2.

	Emamänni tee 8, Vardi küla, Viljandi vald;
3.

	Ojaperve tee 1, Sinialliku küla, Viljandi vald;
4.

	Rahetsema tee 24, Vardi küla, Viljandi vald;
5.

	Viisnurga, Loodi küla, Viljandimaa;
6.

	Raua, Heimtali küla;
7.

	Orava tee 4, Vardi küla, Viljandi vald.

Tegemist on kogukondliku ettevõtmisega, kus pakutakse kohapeal valmistatud
toitu ja jooki. Kohvikud tegutsevad vaid sellel päeval ning asuvad
pererahva koduõuedes või aedades. Külastajate hulka võib piirkonnas kokku
tulla hinnanguliselt kuni 300 inimest kogu päeva jooksul.

Palun andke teada, kas sellest teavitusest piisab või on vajalik ka
Politsei- ja Piirivalveameti poolne kooskõlastus või täiendav info
edastus.

Heade soovidega
Inganora Makko
Ramsi Vaba Aja Keskuse juhataja
+372 53895979