Subject: Avaldus seoses kütusevarguste ja kahju vabatahtliku hüvitamisega- Sverre Kikkas
From: "Sverre Kikkas" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 12:31:28 +0300

​Tere,
​Pöördun Teie poole sooviga anda vabatahtlik ülestunnistus ja lahendada
minu poolt toime pandud seaduserikkumised.
​Olen mõned kuud tagasi andnud järele isiklikule ärevusele ja raskele
majanduslikule olukorrale.  varastanud korduvalt kütust tanklakettidest
nt Circle K, Terminal  ja Olerex. Mõistan täielikult oma teo
õigusvastasust ja kahetsen seda siiralt. Soovin tekitatud kahjud
täielikult hüvitada ja asja seaduslikult korda ajada.
​Olen eelnevalt võtnud korduvalt e-kirja teel ühendust ka asjaomaste
tanklakettide klienditoe ja turvaosakondadega, et kahjusid otse hüvitada
ja maksegraafikut kokku leppida, kuid ettevõtted ei ole minu pöördumistele
vastanud. Mul on need kirjad ja katsed ühendust võtta salvestatud ning
saan need menetlejale edastada.
​Kuna ma ei soovi hoiduda kõrvale vastutusest, vaid tahan oma elu joonde
saada ja asjad ametlikult ära klaarida, palun Teie abi antud asja
menetlemiseks. Olen valmis igakülgseks koostööks politseiga, ütluste
andmiseks ja kahjude tasumiseks vastavalt kokkulepitud graafikule (näiteks
lepitusmenetluse raames).
​Hetkel minu teada minu suhtes aktiivset menetlust avatud ei ole, kuid
soovin olukorra lahendada enne selle eskaleerumist.

​Minu andmed:
Ees- ja perekonnanimi: Sverre Kikkas
Isikukood: 50401072740
Telefon: &#43;372 59039319 

​Jään Teie tagasisidet ja edasisi juhiseid ootama.
​Lugupidamisega
​Sverre Kikkas