Subject: Eesti Proviisorapteekide Liidu konverents „Apteek esmatasandi eesliinil“ - 9. septembril Tallinnas
From: <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Aug 2026 16:53:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea koostööpartner

Kutsume Teid osalema Eesti Proviisorapteekide Liidu konverentsil „Apteek 
esmatasandi eesliinil“.

Konverents toimub 9. septembril Tallinnas Swissôtel konverentsikeskuses 
(Tornimäe 3).

Sel aastal on EPAL konverentsil peamisteks teemadeks apteegi teenuse 
tulevik, kvaliteet ja toimepidevus.

Oleme kutsunud konverentsile esinema oma valdkonna parimaid tippspetsialiste 
nii Eestist kui välismaalt, et mõelda veidi laiemalt ning arutleda üheskoos, 
kuidas pakkuda inimesele parimat apteegiteenust, käies arengute ning 
muutustega ühte sammu. Selle aasta konverentsil tutvustame uut apteegi 
kvaliteedijuhendit ning arutame, kas esmatasand on kriisideks valmis.

Eesti Proviisorapteekide Liit (EPAL) on Eesti suurim apteeke ühendav 
organisatsioon,

mille liikmeteks on 317 apteeki ja 1206 apteekrit üle Eesti. EPAL pakub 
tipptasemel partnerlust

riigile ja tervishoiusektori osapooltele.

Link registreerimisele ja täpsem programm: https://epal.ee/konverents

Ootame Teid osalema ja kaasa mõtlema!

Tervitades

Ly Rootslane

Juhatuse liige

Eesti Proviisorapteekide Liit

5886 3915