Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 14:20:19 +0300

Elva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/13878 
aadressile Tartu maakond, Elva vald, Härjanurme küla, Luigeranna, Tartu 
maakond, Elva vald, Härjanurme küla, Luigeranna, Tartu maakond, Elva vald, 
Härjanurme küla, Luigeranna, Tartu maakond, Elva vald, Härjanurme küla, 
Luigeranna (Üksikelamu, Maasoojussüsteem, Tuletõrjevee tiik, Kuivhüdrant) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitustegevus avalikult kasutatava tee 
kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27343450>  (menetlus nr: 
384835), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Elva Vallavalitsus) või menetleja (KAIRE VOLMER) poole.