Subject: kohustus Vabaduse Hoone majandustegevuse takistamise lõpetamiseks
From: "Vabaduse Neli" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>, "Margo Klaos" <[email-masked]>
Date: Sun, 7 Sep 2025 11:27:48 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Päästeamet
[email-masked]
[email-masked]
07.09.2025

Avaldaja: Vabaduse Hoone OÜ
[email-masked]

Herr, Klaos,

Teie organisatsioonis valitseb heal juhul totaalne bardakk.
Keeldun uskumast, et olete palganud puupäid, kes ei oska isegi 
Kinnistusregistrit kasutada.

Oleme Teile korduvalt selgitanud, et Vabaduse Hoone ei ole seotud Mäe 11 
hoonega.
Kordan: Vabaduse Hoone ei ole ei Mäe 11 hoone omanik, ei üürnik, ei haldaja 
või valitseja.

Vabaduse Hoone ei tunnista teie ettekirjutisi, sest need on algusest peale 
õigustühised.
Maksime esimese sunniraha teie kontole, vaid sellepärast et meil ei ole 
kombeks vaielda puupeadega.

Nüüd olete blokeerinud Vabaduse Hoone pangakontod, röövinud raha ja asunud 
teadlikult takistama Vabaduse Hoone majandustegevust.

Herr Klaos kavatseme kasutada Teie vastu kõiki õiguskaitsevahendeid, samuti 
avalikustame Teie ebaprofessionaalsuse.

Lugupidamisega
Ain Kukker
Vabaduse Hoone OÜ
[email-masked]

----- Forwarded message ----- 
Subject: Fwd: Korduv Teabenõue - Mäe 11, Võru
Date: P, 7. september 2025, 11:20
From: Ain Kukker <  <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
To: [email-masked] <  <mailto:[email-masked]> [email-masked]>

----- Forwarded message ----- 
Subject: Korduv Teabenõue - Mäe 11, Võru
Date: N, 12. detsember 2024, 23:54
From: Ain Kukker <  <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
To: margo.klaos <  <mailto:[email-masked]> [email-masked]>

TEABENÕUE

Teabe väljastamiseks Eesti, Võru maakond, Võru linn, Mäe tänav 11 hoonesse 
14.12.2023 omavolilise sissetungimise kohta.

1. Kelle korraldusel ja millisel seadulikul alusel teie teenistuja Merli 
Tobreluts tungis Võrus Mäe 11 hoonesse.

2. Kelle korraldusel ja mis põhjusel teie teenistuja jättis hoone välisuksed 
sulgemata ja tekitas sellega kahju hoone tehnovõrkudele ning valve- ja 
signalisatsioonisüsteemile.

Lugupidamisega
Ain Kukker