Subject: Pöördumine seoses korrakaitseseaduse ja sellest tulenevalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõuga
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Riigikantselei - RK" <[email-masked]>, "Kristi Purtsak - RK" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Mart Laas - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Cc: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Apr 2026 11:44:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
30.04.2026 kirja nr 5.1-1/105 „Pöördumine seoses korrakaitseseaduse ja
sellest tulenevalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõuga“.

Kirja koopia on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumile.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.itl.ee <http://www.itl.ee/>