Subject: Teavitus elektrivõrgu parendustöödest 11310 Aruvalla-Jägala tee, Raasiku alevik, Raasiku vald, Harju maakond
From: "Jelena Armas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 12:55:43 +0300

Lugupeetud maaomanik

Käesolevaga teavitame Teid, et Elektrilevi OÜ on koostanud remondiprojekti
Teie kinnistul " 11310 Aruvalla-Jägala tee, Raasiku alevik, Raasiku vald,
Harju maakond " (katastritunnus: 65101:003:0349) asuva keskpinge õhuliini
uuendamiseks.

Tööde eesmärk on tõsta piirkonna elektrivarustuse töökindlust ja vähendada
rikete ohtu. Planeeritud tegevuste raames teostatakse järgmised tööd:

*	Juhtmete vahetus: Olemasolev paljasjuhe asendatakse kaasaegse
kaetud juhtmega, mis on ilmastikukindlam ja turvalisem.
*	Mastide asendamine: Vajadusel asendatakse vanad mastid uutega.
Mastid paigaldatakse samadesse asukohtadesse, kus need asuvad praegu.

Käesoleva info kohaselt on tööd planeeritud teostada 2026. aasta jooksul.
Tööde täpsema ajakava osas võtab Teiega ühendust ehitustööde teostaja
vahetult enne tegevuste algust.

Soovime rõhutada, et tegemist on olemasoleva liini renoveerimisega, mille
käigus liini kaitsevöönd ei laiene ning kinnistule ei lisandu täiendavaid
piiranguid. Meie eesmärk on teostada tööd võimalikult kiiresti ja Teie
igapäevast maakasutust minimaalselt häirides.

Küsimuste korral oleme meeleldi valmis vastama.

Lugupidamisega

Jelena Armas
Vanemprojektijuht

Elektrilevi OÜ  <https://www.linkedin.com/company/eesti-energia>
<https://www.facebook.com/EestiEnergia/>
<https://www.instagram.com/eestienergia/>
+372 5326 9078 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://energia.ee/> energia.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>