Subject: Projekti IP8255 ristumise kooskõlastamine
From: "Sander Tiismaa" <[email-masked]>
To: "maantee" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jul 2026 12:35:36 +0300

Tere!

Saadan Teile kooskõlastamiseks Elektrilevi OÜ projekti IP8255. Projekti
seletuskiri, asendiplaan, pikiprofiil ja kooskõlastamise avaldus on
lisatud manustesse.

Projekti IP8255 mahus asendatakse olemasolevad keskpinge õhuliini
betoonist mastid M6 kuni M6H5 uute puidust keskpinge mastidega samades
asukohtades. Antud lõigul asendatakse ka olemasolev paljasjuhtmeline
õhuliin uue kaetud juhtmega. Õhuliini ristumine toimub riigiteega nr 19103
kilomeetritel 0,29-0,30 (Pärnu maakond, Pärnu linn, Malda küla).

Ette tänades
Sander Tiismaa
Projekteerija
Elektrilevi OÜ
+372 5860 8691 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>