Subject: Korrakaitseseaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus
From: "Kersti Raenok" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 16:39:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Terviseamet tutvus arvamuse avaldamiseks edastatud korrakaitseseaduse
muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõuga.
Amet jääb ootama eriseadustes KorS-i erimeetmete sätete loetelu
täiendamist vormile kinnitatud kaamerate kasutamise erimeetme kohaldamise
õiguse kasutamiseks riiklikus järelevalves.

Lugupidamisega

Kersti Raenok

jurist

õigusosakond

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.