Subject: Re: Riigihangete seaduse muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Sep 2025 07:43:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Eesti Haiglate Liidu tagasiside riigihangete seaduse muutmise 
seaduse eelnõule.

Lugupidamisega

Urmas Sule

Juhatuse esimees

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, September 12, 2025 12:05 PM
To: Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus <[email-masked]>; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti Arhitektide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Ehitusettevõtjate Liit <[email-masked]>; AS Eesti 
Energia <[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; Eesti 
Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]>; Eesti Kinnisvara 
Korrashoiu Liit <[email-masked]>; Eesti Kindlustusseltside Liit 
<[email-masked]>; Eesti Turismi- ja Reisifirmade Liit <[email-masked]>; Eesti 
Tööandjate Keskliit <[email-masked]>; Eesti Väike- ja Keskmiste 
Ettevõtjate Assotsiatsioon MTÜ <[email-masked]>; Elering AS <[email-masked]>; 
MTÜ Korruptsioonivaba Eesti <[email-masked]>; Ravimitootjate Liit 
<[email-masked]>; Rektorite Nõukogu <[email-masked]>; Tervise Heaolu ja 
Infosüsteemide Keskus <[email-masked]>; Angelika Timusk 
<[email-masked]>; Ulvi Reimets <[email-masked]>; Taivo Kivistik 
<[email-masked]>; Riigi Kinnisvara AS <[email-masked]>; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked]>; Riigimetsa Majandamise Keskus <[email-masked]>; Eesti 
Ehituskonsultatsiooniettevõtete Liit <[email-masked]>; Autode Müügi- ja 
Teenidusettevõtete Eesti Liit <[email-masked]>; Eesti Taristuehituse Liit 
<[email-masked]>; Turundajate Liit <[email-masked]>
Subject: Riigihangete seaduse muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamiseks 
esitamine

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Riigihangete seaduse muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamiseks 
esitamine

Registreerimise kuupäev: 12.09.2025

Registreerimise number: 1.1-10.1/4036-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee