Subject: FW: Kaubandus-Tööstuskoja pöördumine seoses Eesti seisukohtade kujundamisega
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Sep 2025 11:40:10 +0300

From: Marko Udras <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 23, 2025 9:39 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Siim
Tiidemann - RK <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Aive Telling - SOM
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Mait Palts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kaubandus-Tööstuskoja pöördumine seoses Eesti seisukohtade
kujundamisega

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Kaubandus-Tööstuskoja pöördumise seoses Eesti seisukohtade
kujundamise, heaks kiitmise ja esindamisega rahvusvahelistes
organisatsioonides.

Parimate soovidega

Marko Udras
Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

E-post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

+372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <http://www.koda.ee/> www.koda.ee    <http://www.ettevotluskonkurss.ee/>
www.ettevotluskonkurss.ee    <http://www.estonianexport.ee/>
www.estonianexport.ee    <http://www.enterprise-europe.ee/>
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>
<https://www.linkedin.com/company/ecci/mycompany/>
<http://www.enterprise-europe.ee/>  <https://een.ec.europa.eu/>