Subject: FW: Liiklusvälise teabevahendi (reklaami) paigaldamise nõusoleku taotlus
From: "Andrus Guutmann" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jul 2026 09:28:44 +0300

Tere

Saadan registreerimiseks. Tegemist on ehitusteatise ja ehitusprojekti
kohustusega hinnatulbaga, selle pärast vastamiseks tuleks panna
kooskõlastuste üksusele

Tervitades

Andrus Guutmann

From: Kristjan Kirsimäe <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 9, 2026 8:57 AM
To: Andrus Guutmann <[email-masked]>
Subject: Liiklusvälise teabevahendi (reklaami) paigaldamise nõusoleku
taotlus

Tere

Edastame liiklusvälise teabevahendi (reklaami) paigaldamise nõusoleku
taotluse. Manuses on

1.	Maaomaniku kirjalik nõusolek
2.	Teabevahendi asukohajoonis

3.	Teabevahendi värviline kujundus

4.	Allkirjastatud taotlus

Lugupidamisega

Kristjan Kirsimäe
Operatsioonide juht

Tel: +372 5866 2311

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

AS Terminal

Kärkna, Tartu vald, 60513 Tartumaa

Juhime Teie tähelepanu asjaolule, et see sõnum võib sisaldada
konfidentsiaalset teavet. Kui olete selle sõnumi saanud kogemata, siis
teavitage saatjat veast, saates vastuse. Seejärel kustutage sõnum oma
süsteemist ilma, et teeksite, levitaksite või säilitaksite sellest ühtegi
koopiat. Rakendame tehnilisi ja korralduslikke abinõusid selliselt, et
sõnumit ja selle manuseid kontrollitakse pahavara ja pahatahtliku sisu
osas. Sellest hoolimata avate Teie sõnumi omal vastutusel ning meie ei
võta endale vastutust sõnumi tervikluse säilimise ega ükskõik millise
kahju või kahjustuse eest, mis tulenevad selle sõnumi vastuvõtmisest või
kasutamisest.

Please note that this message may contain confidential information. If you
have received this message by mistake, please inform the sender of the
mistake by sending a reply, then delete the message from your system
without making, distributing, or retaining any copies of it. We implement
technical and organizational measures so that the message and any
attachments are checked for malware and malicious content. Still, the
recipient opens the message at his or her own risk and we take no
responsibility for any loss, message integrity, or damage arising from the
receipt or use of this message.