Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 14:55:58 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2611271/04747 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Sikeldi 
küla, Tallinna-Rapla raudtee 684 (Jalakäijate tunnel BR1460) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
(TTJA) on esitatud ehitisregistris ehitusloa taotlus nr 2611271/04747 Rapla 
maakonnas Sikeldi külas Rail Baltica Alu kergliiklustunneli rajamiseks. 
Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p-le 1 edastab TTJA ehitusloa 
taotlusega esitatud dokumentatsiooni kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27848857>  (menetlus nr: 
546312), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA RUMM) 
poole.