Subject: Vs: Vastus päringule (Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna km 3–5,9 piirkiirus ja liiklusohutus)
From: Merli Mäesalu <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Apr 2025 15:23:28 +0300

Tere

Pöördunud seoses Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna km 3–5,9 piirkiiruse ja 
liiklusohutusega, millega seonduvalt on Transpordiameti esindaja minu 
kolleegile vastanud 03.06.24.

Vastuses selgitati, “et probleemiga tegeletakse ja lähiajal on algamas ka 
antud teelõigu inspekteerimine, mis arvestab nii lühemat kui ka pikemat 
perspektiivi. praegune inspekteerimine ja teeületuskohtade loendus jääb 
kooliajast välja, siis korratakse seda ka sügisel, kui lapsed koolis käivad. 
Inspekteerimise tulemusena analüüsitakse ka piirkiiruste sobivust antud 
piirkonnas. Kui meile saabuvad analüüsi tulemused, siis saame vajalikke 
muudatusi planeerida ning seda ka kohalikele kommunikeerida.”

Eeltoodut arvestades uurin, kas viidatud inspekteerimine on toimunud, 
millised on tulemused ja Ameti järgnevad sammud.

Parimat

MERLI MÄESALU

+372 55640473
merli <mailto:[email-masked]> @invego.ee
 <https://invego.ee/> invego.ee

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 3, 2024 10:30 AM
To: Mirjam Sepp <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vastus päringule

Tere

Täname teid tähelepanu pööramise eest sellele piirkonna liiklusohutusele. 
Kui kunagi see teeprojekt tehti, siis puudus informatsioon, et sealne 
piirkond nii kiiresti täis ehitatakse ning see ei kajastunud ka tollases 
projektis. Seetõttu on teeületused muutunud nüüd probleemseteks ja sõidukite 
ning inimeste arv märgatavalt suurenenud.

Saame öelda, et teie pöördumises välja toodud probleemiga tegeletakse ja 
lähiajal on algamas ka  antud teelõigu inspekteerimine, mis arvestab nii 
lühemat kui ka pikemat perspektiivi. Saades niiviisi probleemist selgem ja 
terviklikum ettekujutus. Kuna praegune inspekteerimine ja teeületuskohtade 
loendus jääb kooliajast välja, siis korratakse seda ka sügisel, kui lapsed 
koolis käivad. Inspekteerimise tulemusena analüüsitakse ka piirkiiruste 
sobivust antud piirkonnas. Kui meile saabuvad analüüsi tulemused, siis saame 
vajalikke muudatusi planeerida ning seda ka kohalikele kommunikeerida.

Lugupidamisega

  <file:///C:/Users/RAUNO~1.RAM/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.jpg> 
Rauno Rämman
Liikluskorraldaja
Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.