Subject: Eesti Höövelliist OÜ päring
From: "Kermo Toobal" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Apr 2024 14:34:46 +0300

Tere

Kirjutan Teile ettevõttest Eesti Höövelliist OÜ asukohaga Suure-Jaanis.

Oleme huvitatud ühe maatüki ostmisest, mis piirneb meie tootmise krundiga
väikses osas.  Antud krunt on ca 17ha suurusega, aga meie huvi on sellest
ca 3,5ha.

Lisas on kaks joonist, kus on näha katastrinumber ja idee mida tahaksime
antud krundile rajada.

Selle tulemusena hakkaks kogu raskeveokite liiklus toimuma Vändra-Mudiste
mnt kaudu ja võit kohalikule kogukonnale oleks ääretult suur, sest praegu
käib kogu liiklus läbi Suure-Jaani linna.

Et uuele krundile ligi pääseda tuleks rajada juurdepääsutee mainitud
maanteelt. Kas ja mis tingimustel see oleks lubatud?

Antud krundil on ka maantee lähedusest tulenevad kitsendused. Kas neid on
võimalus vähendada, et saaks nö krunti paremini ära kasutada?

Tutvustasin antud ideed ka kohalikus omavalituses ja nemad soovitasid
asjaga edasi minna ning on omaltpoolt valmis vajalikud muudatused tegema.

Oleme arvestanud, et projekt on suur ja vastuste ning vajalike
lubade/projektidega läheb palju aega.

Tervitades

Kermo Toobal

+372 52 85 817