Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Sep 2025 08:16:07 +0300

Tapa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/13410 aadressile Lääne-Viru maakond, Tapa vald, Assamalla küla, 22 
Rakvere - Väike-Maarja - Vägeva tee // Kooli // Rätsepa // Kullenga küla, 
17132 Kullenga-Veadla tee // Kullenga alajaam // Kullenga-Koiduküla tee // 
Künka // Liivaku // Ojamaa // Pärtli // Reinu // Talli // Teeääre 
(Väike-Maarja - Pandivere 110 kV õhuliin) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27546396>  (menetlus nr: 
505787), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tapa Vallavalitsus) või menetleja (MATI TAMM) poole.