Subject: FW: Pärnu maakond Tori vald Nurme küla Sauga Põhikool TVK rajamine
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jun 2026 16:56:28 +0300

Tere

Edastan regimiseks, nõuded, minule

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Jüri Puust <[email-masked]>
Sent: Monday, June 8, 2026 1:42 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Cc: Laura-Liis Juursalu <[email-masked]>
Subject: Küsimus Sauga Põhikool TVK rajamine

Tere, projekteerime tuletõrjeveehoidlat Sauga koolile 2x55 kuupmeetrit.
Kasutusele tuleb hüdrant.

Hüdrant ei saa olla koolimaja perimeetrist lähemal kui 30m, st.
heleroheline  joon joonisel. Mahutid plaanime paigaldada koolimaja ees
olevale haljasalale, sissesõidu teest paremal.

Palun hüdrandi asukoha kohta Transpordiameti seisukohta.

Lugupidamisega

Jüri Puust

majandusosakonna juhataja

telefon +372 5183374

 <http://www.torivald.ee/> www.torivald.ee

 <http://www.facebook.com/torivallateataja>
www.facebook.com/torivallateataja