Subject: Küsimus toodete impordi kohta
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Feb 2024 14:45:04 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 
Tere!

Saatsin kirja ka [email-masked] meililt, kuid millegitõttu põrkas
tagasi, seega saadan oma erameililt küsimuse.
Meil on soov hakata Eestis e-poes (e-pood loomisel) müüma uusi
orgaanilisi näo- ja kehahooldustooteid, mida veel turul müügil ei ole.
Saan aru, et pean eelnevalt toodetele müümiseks loa saama. Kas saaksite
mulle saata need vajalikud sammud, mis pean eelnevalt tegema, et
turvaliselt tooted müüki saada?

Tegemist on Lõuna-Aafrika linnast Cape Townist ja selle ümbrusest
erinevate brändide toodetega. Toodeteks on näokreemid, näoõlid,
näoseerumid, näokoorijad, kehaõlid, kehakreemid, intiimpesugeelid,
libestid, shampoonid, palsamid, juukseõlid ja kõik selline. Lisaks
mõningad keha toetavad segud, mis sisaldavad superfood smuutisegud pulbri
kujul. Tuleviku tarbeks tahaksin leida ka kindlasti kvaliteetseid
eeterlikke õlisid, toidulisandeid.

Tänan juba ette info eest!

-- 

Parimate soovidega/Best wishes
Teele Tasa
CEO &amp; Founder Looduse Pai
&#43;372 56665216