Subject: C-483/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 09:16:59 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/344
Kohtuasja number: C-483/26
Vastuse kuup�ev: 06.07.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kohtuotsuste vastastikune tunnustamine; kriminaalmenetlus; 
tsiviilkohtumenetluse peatamine
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 82

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8860

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium