Subject: Reg 2/2536355, 30.07.25, TEAVITUS veekvaliteedi kõrvalekaldest Läänemere tee 28
From: "Tallinna Vesi AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Jul 2025 13:36:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea klient!

Veekvaliteet Läänemere tee 28 kinnistul on taastunud. 29.07.2025 analüüsitud 
Coli-laadsete tulemus oli 0 arv/100 ml. Seega kinnitan, et vesi on ohutu 
joomiseks ning saab jätkata tavapärase veekasutusega. Tuleme veekvaliteeti 
uuesti hindama kahe- kolme nädala jooksul.

Tänan Teid koostöö ja mõistva suhtumise eest!

Head päeva jätku

Kristiina Soovik

Veekvaliteedi juht

AS Tallinna Vesi

📞 +372 626 2200

✉️  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

🌐  <http://www.tallinnavesi.ee> www.tallinnavesi.ee

🧾 Iseteenindus: klient.tvesi.ee

From: Tallinna Vesi AS
Sent: Monday, July 28, 2025 9:20 AM
To: [email-masked]; [email-masked]
Cc: [email-masked]
Subject: Reg 2/2536355, 28.07.25, TEAVITUS veekvaliteedi kõrvalekaldest 
Läänemere tee 28

Hea klient!

AS Tallinna Vesi peab äärmiselt oluliseks seirata joogivee kvaliteeti 
regulaarselt ja laiaulatuslikult. Võtame igakuiselt üle linna sadu veeproove 
klientide kraanidest, mille eesmärk on tuvastada, kas joogivee 
nõuetelevastavus linna kõigis piirkondades on tagatud. Meil on üle 120 
proovivõtukoha, kus teostame joogivee kvaliteedi kontrolli.

Teie proovivõtupunktis on tuvastatud joogivee kvaliteedinõuetele 
mittevastavus. 25.07.2025 võetud veeproovis tuvastati 12 arv/100ml 
Coli-laadset bakterit. Veeproov võeti Läänemere tee 28 Mom Bakery 
pagariärist. Kuigi tegemist on indikaatornäitajaga ja sellise vee joogiks 
tarbimine ei põhjusta normaalse immuunsusega inimesel reeglina vaevusi, 
soovitab AS Tallinna Vesi igasuguse riski välistamiseks ajutiselt Teie 
kinnistul kraanivett joogiks tarbides seda eelnevalt keeta. Bakterid hävivad 
vee kuumutamisel ja seetõttu on keedetud vee joogiks tarvitamine ohutu. 
Leitud bakterid on oma olemuselt keskkonnas (nt mullas ja taimestikus) 
leiduvad bakterid.

See nädal, 28.07.2025 – 31.07.2025, teostame piirkonnas hooldustöid, mis 
samuti aitab parandada vee kvaliteeti. Lisaks soovitame joogivee kvaliteedi 
taastamiseks tagada kinnistusisestes torustikes pidev veevool pikema aja 
kestel. Selleks palume Teil kinnistu siseselt jätta joogiveekraanid avatuks 
ka torustike kaugemates tarbimispunktides. Loputamine, vee joosta laskmine, 
on efektiivne meede kiirendades vee vahetumist kinnistul. Ühtlasi palume üle 
vaadata kinnistu veemõõdusõlm, kui sinna on paigaldatud filtrid, siis tuleks 
neid kindlasti hooldada või välja vahetada. Uued veeproovid planeerime 
teisipäevaks ja neljapäevaks.

Küsimuste korral palun võtke ühendust meie veevõrgu diagnostika juhiga Oleg 
Tšaikiniga (telefoni nr 6262 375).

Heade soovidega

Kristiina Soovik

Veekvaliteedi juht

AS Tallinna Vesi

Tel: +372 626 2200

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tallinnavesi.ee/> http://www.tallinnavesi.ee

Iseteenindus: klient.tvesi.ee