Subject: Seisukoha küsimine tuletõrje veevõtukoha projekteerimiseks
From: "Ervin Reynaldo Piirsalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Aug 2025 16:21:45 +0300

Tere

Antsla Vallavalitsus on pöördunud Kobras OÜ poole väljendades soovi
projekteerida ja tulevikus välja ehitada tuletõrje veevõtukoht
(kuivhüdrant) katastriüksusele Melli (14301:004:0049).

Kavandatav kuivhüdrant paikneks riigitee nr 25183 Antsla-Kanepi
kõrvalmaantee teekaitsevööndis (km ~1.180) ning jäädes riigitee teekatte
servas ligikaudu 11 m kaugusele.

Kavandatava tuletõrje veevõtukoha ligikaudne asukoht on märgitud
eskiisjoonisele (vt manus). Olemasoleva riigitee ristumiskoha ruumikuju ei
ole kavandatud muuta.

Küsin Transpordiameti seisukohta antud kavatsuse kohta.

Objekti asukoht: Võru maakond, Antsla vald, Kraavi küla, Melli
(14301:004:0149)

Lugupidamisega

Ervin R. Piirsalu

Kobras OÜ

Projekteerija

+372 5567 7754

 <javascript:void(0);> [email-masked]

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.