Subject: Teabenõue
From: "Tuuli Paju" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, "Info - TA" <[email-masked]>, "Karmen Joller - SOM" <[email-masked]>,Nikita Panjuškin - SOM <[email-masked]>, "Taavet Reimers - TA" <[email-masked]>
Cc: "Tervisekassa" <[email-masked]>,Marko Tähnas <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Aug 2026 13:28:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan Eesti Kiirabi Liidu juhatuse teabenõude kiirabikonkurssi
alusandmete osas.

Parimate soovidega,

Tuuli Paju

Eesti Kiirabi Liidu juhatuse esimees

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kasutustingimused. Kirjas esitatud teabe omanik on Sihtasutus Tartu
Kiirabi, kui viidatud ei ole teisiti. Teabe kasutamine on lubatud
ametialasel eesmärgil kirja sisuga määratud adressaadile. Teisele isikule
ja teisel eesmärgil on teabe kasutamine keelatud.
Terms of use. The owner of the information provided in the letter is the
Tartu Ambulance Foundation, unless otherwise indicated. The use of the
information is permitted for professional purposes by the addressee
specified in the content of the letter. The use of the information by
another person and for another purpose is prohibited.