Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/24-0194 - "Perehüvitiste seaduse muutmise seaduse eelnõu (388 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Tue, 27 Feb 2024 13:34:22 +0200

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/24-0194 - Perehüvitiste seaduse muutmise seaduse 
eelnõu (388 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 27.2.2024 
resolutsioonile.

Osapooled: Sotsiaalministeerium; Rahandusministeerium

Tähtaeg: 14.03.2024 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/859f5bf9-f42f-4c08-9a56-55283b347576
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/859f5bf9-f42f-4c08-9a56-55283b347576?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main