Subject: Maagaasi jaotamise võrguteenuse ajaloolised kooskõlastatud hinnad
From: "Mart Raamat" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Tue, 15 Apr 2025 22:39:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Oleme AS SEBEga valmistumas Pärnu linnaliinide järgmise perioodi
veohankeks, kus tellija nõuab gaaskütuse kasutamist. Tahame paremini
mõista gaaskütuse kasutamisega kaasnevat hinnariski. Selle juures mängib
rolli ka võrguteenuse hinna muutumine. Kas oleks võimalik tutvuda
Konkurentsiameti viimase 10 aasta maagaasi jaotamise võrguteenuse
kooskõlastatud hindadega?

Lugupidamisega

Mart Raamat

AS SEBE

Juhatuse liige // Member of the board

+372 580 040 45 //  <mailto:[email-masked]> [email-masked]