Subject: NEET-olukorras noorte uuringu loataotlus, Harno ja Statistikaamet
From: "Helen Vellau - HARNO" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Cc: "Mari-Liis Perend - STAT" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Sep 2026 14:50:47 +0300

Tere.

Saadan teile loataotluse, millega palume kooskõlastada isikuandmete 
kasutamise NEET-olukorras noorte kordusuuringutes. Taotlus on esitatud kahe 
uuringuepisoodi kohta (2026 ja 2028), mille koostab Statistikaamet Harno 
tellimusel.
Palume teie tagasisidet, kui kaua taotluse läbivaatamine aega võtab, samuti 
kas taotlust on vaja täiendada.
Tänud ette konstruktiivse koostöö eest.

Tervitades,

Helen Vellau

noorteseire analüütik
noorteprogrammide keskus
Noorte ja rahvusvahelistumise osakond
Haridus- ja Noorteamet
56994176