Subject: Teade - Miiduranna küla, Väike-Andrese katastriüksuse detailplaneeringu avalik väljapanek
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 May 2026 15:27:35 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. kaasatud isik/asutus

Teatame teile, et Viimsi Vallavalitsus korraldab 05.06–19.06.2026 Viimsi
Raamatukogus ja valla veebilehel Miiduranna küla, Väike-Andrese
katastriüksuse detailplaneeringu avaliku väljapaneku.

Detailplaneeringu lahendust tutvustav avalik arutelu toimub 29.06.2026
kell 16.00 Viimsi Raamatukogu I korruse ruumis „Kevade“.

Vt täiendav teade lisatud manusena (allkirjastatud ja pdf kujul).

Detailplaneeringu avaliku väljapaneku materjalid on alates 05.06
kättesaadavad Viimsi valla veebilehel järgmisel lingil:

https://www.viimsi.ee/detailplaneeringud/vastu-voetud-ja-avalikul-valjapan
ekul#miiduranna-kula-vai

Arvamused detailplaneeringu kohta on võimalik esitada avaliku väljapaneku
ajal Viimsi Vallavalitsuse e-posti aadressil  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] või postiaadressil Nelgi tee 1, Viimsi alevik, Viimsi vald,
74001 Harju maakond.

Viimsi Raamatukogu (Randvere tee 9, Haabneeme alevik, Viimsi vald) on
1.06–31.08 avatud E–R kl 10–18, L–P suletud.

Lugupidamisega

Viimsi vallavalitsus
+372 602 8800

www.viimsi.ee <http://www.viimsi.ee>