Subject: Harku valla tänavavalgustuse taristu renoveerimine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Silver Knäzev' <[email-masked]>, "'Roman Bondarenko'" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jul 2024 16:51:01 +0300

Tere

Koostan Harku Vallavalitsuse tellimusel Harku valla tänavavalgustuse
taristu renoveerimise projekti. Transpordiametiga on seotud kaks
piirkonda:

*	Järvekalda tee, Harkujärve küla
*	Munakivi tee, Suurupi küla

Projektiga on ette nähtud valgustite vahetus olemasolevatel postidel.
Kaevetöid teie kinnistutel antud projekti raames ei tehta.

Manuses projektist välja toodud lõigud, mis puudutavad Transpordiameti
teid.

Kogu projekti dokumentatsiooni saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/wfsrag6duvdrxl05vthow/2418_TP_Harku-TV.zip?
rlkey=iijsp4cf7jgqgjyh041qu1uyw
<https://www.dropbox.com/scl/fi/wfsrag6duvdrxl05vthow/2418_TP_Harku-TV.zip
?rlkey=iijsp4cf7jgqgjyh041qu1uyw&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega

Jonas Põlluveer

Projektijuht

Edites OÜ

tel (+372) 5302 5182

https://edites.eu/