Subject: Euroopa kalanduspiirkondade manifest järgmise EL programmiperioodi ettevalmistamiseks
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,Jürgen Ligi - RAM <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 14:47:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud ministrid, Euroopa Parlamendi liikmed ning Riigikogu
komisjonide esindajad

Eesti kalanduspiirkonnad edastavad Teile Euroopa kalanduspiirkondade ühise
manifesti, mis käsitleb kogukonnapõhise kohaliku arengu (CLLD) tulevikku
Euroopa Liidu järgmises programmiperioodis 2028–2034.

Manifest on koostatud Euroopa kalanduspiirkondade ühise algatusena ning
selle eesmärk on juhtida tähelepanu kalanduse ja rannikupiirkondade
kogukonnapõhise arengu olulisusele Euroopa Liidu tulevaste poliitikate ja
rahastusraamistiku kujundamisel.

Peame oluliseks, et järgmise perioodi ettevalmistamisel säiliks kalanduse
CLLD eraldiseisva ja nähtava lähenemisena ning et kalanduspiirkondade
kogemus ja panus oleksid arvestatud nii Euroopa kui Eesti tasandi
otsustusprotsessides.

Loodame, et manifestis toodud põhimõtteid ja ettepanekuid võetakse arvesse
Eesti seisukohtade kujundamisel ning järgmise Euroopa Liidu
programmiperioodi ettevalmistamisel.

Eesti kalanduspiirkondade nimel

Lugupidamisega

Jaanika Kaljuvee

MTÜ Võrtsjärve Kalanduspiirkond

www.vortskalandus.ee <http://www.kiviranna.ee/>

+372 52 98 561