Subject: Küberturbe taseme tõstmise taotlusvoorude avamise kooskõlastamine
From: "Salme Kikas-Toom" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Marge Veeranna" <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Aug 2026 10:01:55 +0300

Tere!

Edastame Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (kuupäev digiallkirjas)dokumendi 
nr 11-4/26/5175.
Pealkiri: Küberturbe taseme tõstmise taotlusvoorude avamise kooskõlastamine​Lugupidamisega

Marge Veeranna
Ettevõtluskonsultant
Ettevõtete toetuste osakond
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus

+37253467802

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.eis.ee

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui antud 
kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine 
või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. 
Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt kirja 
saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.
  _____

This e-mail may contain confidential information. If you are not the 
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure, 
copying, distribution or taking any other action in reliance on the contents 
of this information is strictly prohibited and may be unlawful. If you 
received this e-mail in error, please contact the sender and delete the 
material from your systems.