Subject: FW: KAARLI pst. 9
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Thu, 8 May 2025 13:43:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Saime täna teada, et K/Ü Kaarli pst. 9 &  AS Gaasivõrk vahelise gaasi 
liitumispunkt asub allpool toodud skeemil noolega näidatud kohas.

Kuna Konkurentsiamet on sellise tehingu kooskõlastanud, siis

meil  Teile paar täpsustavat küsimust :

*	Kas keegi oskab näidata, kus see liitumispunkt täpselt meil majas asub.

Millal & millise dokumendi alusel  ning kelle poolt see liitumispunkt K/Ü

esindajale teatavaks tehti ?;

*	Kui Konkurentsiametiga kooskõlastatult kuulub majasisene gaasitrass / 
“kliendipaigaldis”/ alates 01.06.2023 K/Ü Kaarli 9 vastutusalasse,

siis kus see trass asub /skeem/projekt/ ning mis seisundis trass on?

Mis on majasisese gaasitrassi ehitusaeg & kui pikk on eksplutatsiooniaeg?

Lugupidamisega

Anti Pukk

K/Ü Kaarli pst. 9 juhatuse liige

From: Gaasivõrk AS <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 8, 2025 11:51 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: RE: KAARLI pst. 9

Tere

Täname kirja ja meeldiva telefonivestluse eest!

Selgitame et vastavalt AS Gaasivõrk võrgulepingu tüüptingimustele 
<https://gaasivork.ee/wp-content/uploads/2024/12/as-gaasivork-vorgulepingu-tyyptingimused.pdf> 
(Kehtiv alates 01.06.2023, Kooskõlastatud Konkurentsiameti otsusega nr 
7-10/2023-003, 19.04.2023/) on liitumispunkt võrguettevõtjale kuuluva võrgu 
ja kliendipaigaldise ühenduskoht-liitumispunkt on näidatud skeemil noolega.

Skeemi selgitus:

Liitumispunkt

Kliendipaigaldis

Võrguettevõttele kuuluv torustik

Lisan Teile infoks TTJA kodulehel oleva kodutarbija gaasiohutuse meelespea 
<https://www.ttja.ee/gaasiohutuse-meelespea-kodutarbijale> .

Võimalike küsimuste korral vastame meeleldi.

Lugupidamisega

Kadri Tammoja

klienditeenindus

+372 660 0009

AS Gaasivõrk ●  <https://www.gaas.ee/ettevottest/gaasivorgud/> gaasivork.ee 
● Liivalaia 9, 10118 Tallinn ● +372 605 6801

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 7, 2025 6:10 AM
To: Gaasivõrk AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: KAARLI pst. 9

Tere,

Palun infot meie majas, Kaarli puiestee 9, asuvate gaasitrasside kohta.

Kellele meie kinnistul asuvad gaasitrassid kuuluvad, millise lepingu alusel?

Kas saate meile saata meie kinnistul asuvate gaasitrasside skeemi/projekti.

Lugupidamisega

Anti Pukk

K/Ü Kaarli 9 juhatuse liige

50 585 42