Subject: RE: Vastuseta kiri. Kvaliteedisüsteemi nõuetele vastavuse hindamine. HeBA kliinik.
From: "Raul Tell" <[email-masked]>
To: "Darja Predbannikova" <[email-masked]>, "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Sep 2024 09:40:41 +0300

Tere

Vastuseks Teie küsimustele: Eestis on audiitori teenuseid pakkuvate 
ettevõtete ühendus, Audiitorkogu :

https://www.audiitorkogu.ee/est/audiitorettevotjad. Võtke ühendust nendega 
ja leidke oma vajadustele vastav audiitor nende hulgast (peaks olema 
võimeline viima läbi kvaliteedujuhtimise süsteemi auditit ja esitama vastava 
aruande Teile).

Parimate soovidega

Raul Tell

Meremeeste diplomeerimise osakonna juhataja

+372 5166 299

 <http://www.transpordiamet.ee/> [email-masked]

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Darja Predbannikova <[email-masked]>
Sent: Monday, September 9, 2024 5:16 PM
To: [email-masked]
Subject: Vastuseta kiri. Kvaliteedisüsteemi nõuetele vastavuse hindamine. 
HeBA kliinik.

Tere!

Oleme 03.06.2024 saatnud e-kirja inspektor Rainer Hermassoole seoses 
küsimusega kvaliteedisüsteemi nõuetele vastavusega, seejärel vastuse 
puudumisel edastanud kirja uuesti 18.06.2024. Kuna vastus viibis, siis oleme 
08.07.2024 Rainerile ka helistanud, kõnet ei võetud vastu ja tagasi pole 
helistatud. Seejärel oleme samal päeval kirja edastanud osakonnajuhile Raul 
Tellile ja siiski pole tänase kuupäevani vastust saanud. Palume edastada 
allpool olev kirjasisu adresaadini:

“Tere, Rainer!

HeBA kliinikul on kvaliteedihindamise dokument olemas, kuid meil ei ole veel 
sellele hindamist tellitud. Seega uurin, kust me saame selle hindamise 
tellida?”

Kõike head soovides

Darja Predbannikova

Füsioterapeut / Riskihindamise ekspert

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

HeBA

HeBA Clinic OÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.