Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0567 - "Käibemaksuseaduse muutmise seaduse eelnõu (661 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 May 2025 18:42:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0567 - Käibemaksuseaduse muutmise seaduse eelnõu 
(661 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 22.5.2025 
resolutsioonile.

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 12.06.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/38f8381a-78f0-4387-8d39-c9e5dbeace9a
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/38f8381a-78f0-4387-8d39-c9e5dbeace9a?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main