Subject: Vabariigi Valitsuse 22. juuni 2006. a määruse nr 140 „Nõuded sideteenuse osutamisele ja sidevõrkude tehnilised nõuded“ muutmine
From: <[email-masked]>
To: "Info - TTJA" <[email-masked]>, "Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jun 2026 19:30:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Teie tagasisidet ootame hiljemalt 21.07.2026 e-posti aadressile 
[email-masked]

Pealkiri: Vabariigi Valitsuse 22. juuni 2006. a määruse nr 140 „Nõuded 
sideteenuse osutamisele ja sidevõrkude tehnilised nõuded“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 30.06.2026

Registreerimise number: 8-1/5038-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
www.justdigi.ee