Subject: Kutse konverentsile "Tulevik ja vastutus - Artur Sirk 125"
From: "Mirko Meerits" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Oct 2025 17:29:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud justiits- ja digiminister Liisa-Ly Pakosta,

Olete oodatud konverentsile „Tulevik ja vastutus – Artur Sirk 125”, kus 
arutleme Eesti vabaduse, vastutuse ja ajaloomälu üle.

📅 Aeg: 24. oktoober 2025 kell 18:00
📍 Koht: korporatsioon Sakala konvendihoone, Veski 69, Tartu

Konverentsi fookuses on Eesti riikluse püsimise tähendus ja meie vastutus 
oma aja väljakutsetes. Arutelu viivad läbi:
sõjaajaloolane Art Johanson
ajaloodoktor Jaak Valge
kirjastaja ja publitsist Tarmo Pikner
ajalootudeng Erik Plakso

Artur Sirk oli mees, kes tõusis Vabadussõja lahingutandrilt rahvusliku 
liikumise etteotsa ja jäi kindlaks oma põhimõtetele ka siis, kui teda püüti 
vaigistada. Tema lugu on meeldetuletus, et Eesti püsimine rahvusriigina 
sõltub meist kõigist.

Palume oma osalemisest teada anda hiljemalt 20. oktoobriks vastates sellele 
kirjale.

Olete südamest oodatud!

Lugupidamisega
ksv! Mirko Meerits
vanamees, +372 5615 1117
korporatsioon Sakala