Subject: Küsimus seoses valimisreklaami paigaldamiseks soovitava maa-alaga
From: "Aare Lepiksaar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 19:41:23 +0200

Tere

Kirjutan teile Eesti Reformierakonna Rae piirkonnaosakonna nimel.
Nimelt sooviksid nemad 22.09-19.10.2025 teie loal ja võimaluse korral
kasutada riigi valdusse kuuluvat transpordimaaks määratletud maa-ala
valimisreklaami paigaldamiseks.
Rae vallas, Jüri kiriku juures Koordinaaditel:59°21'34.2"N 24°55'26.6"E

Nad sooviksid sinna paigaldada kuni 3 ehitusaeda, millel kandidaatide
plagud - 2+2 kandidaadile

Minu ülesandeks on leppida kokku ja saada võimalusel kooskõlastus.
Kas see pind on veel vaba selleks vahemikuks ning mis hinna ja tingimuste
korral saaks seda rentida?

Juhul kui teie kaudu kooskõlastamine ei käi, siis äkki oskate mind
juhatada edasi.

Jään teie võimalikult kiiret vastust ootama

Lugupidamisega

Aare Lepiksaar
Reformierakond Harju- ja Raplamaa piirkondade koordinaator
Tel. 53304989

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.