Subject: Ajutise piirangu- või ohuala kehtestamise taotlus
From: "Villu Ilves" <[email-masked]>
To: "TRANSPORDIAMET" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Mar 2025 14:58:31 +0200

Tere

Edastan, Teile Ajutise piirangu- või ohuala kehtestamise taotluse

Vajalikud failid manuses.

Parimat

Villu Ilves

Päästetöö büroo

peaspetsialist

mob: +372 524 9574

tel: +372 444 7847

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

A. H. Tammsaare pst 61 | 80042 Pärnu

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.