Subject: C-8/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Feb 2024 11:47:42 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/85
Kohtuasja number: C-8/24
Vastuse kuupäev: 08.03.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: arestimis- ja  konfiskeerimisotsuste vastastikune tunnustamine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/42/EL; EL põhiõiguste harta artikkel 47;
määrus (EL) 2018/1805

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7458

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium