Subject: Ed: paar küsimust kaalulangetusravimitest
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jun 2024 16:57:59 +0300

Saatja: Sirje Maasikamäe <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 14. juuni 2024 12:03
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: paar küsimust kaalulangetusravimitest

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Uurin taas kaalulangetusravimite kohta.

*Soome andis hiljuti teada, et Soome turule on jõudnud tirtsepatiid /
Mounjaro. Kui viimati teiega suhtlesime (20. mai paiku), ütlesid teie
spetsialistid, et Eesti turul neid ei ole. Kas on teada, kas ja millal
võiks need jõuda Eesti turule?

*Mind huvitab ka, kui palju on meil aastate lõikes müüdud Ozempicut, nt 1
mg annuses süstelahust? Kas Ozempicu kasutuse tõusutrend on jätkunud? Kas
ravimaimetil on infot, kui suur osakaal on selle kasutamisel
kaalulangetamiseks?

2023. a aprillis on  Liis Prii öelnud Õhtulehele, et 2022. aastal kasutati
Ozempic 1 mg süstelahust ühes kuus u 3500 pakendit. „Ravimi kasutus on
järjepidevalt suurenenud, praeguseks on vajadus võrreldes 2022. aasta
keskmise kasutusega kahekordistunud.“

terviatdes

Sirje Maasikamäe