Subject: Re: Eelnõu esitamine kooskõlastamiseks
From: Kerstin Jürgenson <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Reet Laidoja" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 18:00:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan Eesti Perearstide Seltsi tagasiside.

Lugupidamisega

Kerstin Jürgenson

Eesti Perearstide Selts

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  _____

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 9, 2026 09:11
To: Riigikogu Kanstelei <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Finantsinspektsioon <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Pangaliit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Haiglate Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Arstide Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Perearstide Selts <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; Eesti Vee-ettevõtete Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Kiirabi Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Ravimihulgimüüjate Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Proviisorapteekide Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Apteekrite Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Eesti Elektritööstuse Liit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Jõujaamade ja Kaugkütte Ühing
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Gaasiliit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Transpordikütuste Ühing
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Infotehnoloogia
ja Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Eelnõu esitamine kooskõlastamiseks

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi
Delta kaudu eelnõu kooskõlastamiseks.
Tagasisidet ootame 2. juuliks

Pealkiri: Vabariigi Valitsuse 23. detsembri 1996. a määruse nr 319
„Justiits- ja Digiministeeriumi põhimääruse kinnitamine“, Vabariigi
Valitsuse 9. detsembri 2022. a määruse nr 121 „Võrgu- ja infosüsteemide
küberturvalisuse nõuded“ ning Vabariigi Valitsuse 3. jaanuari 2024. a
määruse nr 1 „Võrgu- ja infosüsteemi turvameetmete nõuded ja nende
kohaldamise ulatus pilvteenuse kasutamisel“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 09.06.2026

Registreerimise number: 8-1/4502-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee

_________________________
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud Eesti
Perearstide Seltsi juhatusele kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja
selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele
isikutele avaldada.