Subject: RE: [VÄLINE] Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus (tegevuslubade muudatused)
From: "Eesti Kiirabi Liit" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 14:14:22 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Vabandame vastuse hilinemis pärast.

Eesti Kiirabi Liit annab antud seaduse muudatustele oma kooskõlastuse.

Parimate soovidega,

Tuuli Paju

Eesti Kiirabi Liidu juhatuse esimees

Tel +372 53847431

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, May 8, 2026 4:43 PM
To: Tartu Ülikooli meditsiiniteaduste valdkond <[email-masked]>; Tartu Tervishoiu 
Kõrgkool <[email-masked]>; Tallinna Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>; 
Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>; Eesti Patsientide 
Esindusühing <[email-masked]>; Eesti Patsientide Liit <[email-masked]>; 
Eesti Arstide Liit <[email-masked]>; Eesti Õdede Liit 
<[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; Eesti 
Eratervishoiuasutuste Liit <[email-masked]>; Eesti Kiirabi Liit 
<[email-masked]>; MTÜ Eesti Esmatasandi Tervisekeskuste Liit 
<[email-masked]>; Eesti Ämmaemandate Ühing <[email-masked]>; Eesti 
Perearstide Selts <[email-masked]>; Põhja-Eesti Regionaalhaigla SA 
<[email-masked]>; Tartu Ülikooli Kliinikum SA 
<[email-masked]>; SA Tallinna Lastehaigla 
<[email-masked]>; AS Ida-Tallinna Keskhaigla <[email-masked]>; AS 
Lääne-Tallinna Keskhaigla <[email-masked]>; SA Pärnu Haigla 
<[email-masked]>; Viljandi Haigla SA <[email-masked]>; Ida-Viru 
Keskhaigla SA <[email-masked]>; Kuressaare Haigla SA <[email-masked]>; 
Hiiumaa Haigla SA <[email-masked]>; Põlva Haigla AS 
<[email-masked]>; SA Läänemaa Haigla <[email-masked]>; SA Rapla 
Maakonnahaigla <[email-masked]>; Valga Haigla AS 
<[email-masked]>; Rakvere Haigla AS <[email-masked]>; Lõuna-Eesti Haigla 
AS <[email-masked]>; As Järvamaa Haigla <[email-masked]>; Jõgeva Haigla SA 
<[email-masked]>; Haapsalu Neuroloogiline Rehabilitatsioonikeskus SA 
<[email-masked]>; Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskus <[email-masked]>
Subject: [VÄLINE] Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse ja sellega 
seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus (tegevuslubade muudatused)

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Ootame tagasisidet 29.05.2026, link EIS-i
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/daf7b625-614d-4ef7-8f1c-9646ddcca2f2

Pealkiri: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse ja sellega seonduvalt 
teiste seaduste muutmise seadus (tegevuslubade muudatused)

Registreerimise kuupäev: 08.05.2026

Registreerimise number: 1.2-2/41-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee

Hoiatus! Kiri on saadetud väljaspoolt Kiirabi. Tundmatu saatja korral palume 
linke ja faile mitte avada. Kahtlaste kirjade puhul teavitage IT-osakonda 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Kasutustingimused. Kirjas esitatud teabe omanik on Sihtasutus Tartu Kiirabi, 
kui viidatud ei ole teisiti. Teabe kasutamine on lubatud ametialasel 
eesmärgil kirja sisuga määratud adressaadile. Teisele isikule ja teisel 
eesmärgil on teabe kasutamine keelatud.
Terms of use. The owner of the information provided in the letter is the 
Tartu Ambulance Foundation, unless otherwise indicated. The use of the 
information is permitted for professional purposes by the addressee 
specified in the content of the letter. The use of the information by 
another person and for another purpose is prohibited.